nijkampinnepal.reismee.nl

Dag 22: Syauli Bazar via Nayapul naar Pokhara (820 mtr)

Namaste!

"Enough is enough"

Het is tijd om de beschaafde wereld weer op te zoeken. Ook (zelfs) voor ons is het mooi geweest.
De door Ram geplande wandeling van drie uur naar de gehuurde auto doen we in anderhalf uur. Tja, als het Hollands vlak is, zijn we niet meer te houden, hé.

We gaan langs het checkpoint en checken uit, melden ons af, nu mogen we niet meer terug.
De taxi staat op ons te wachten in Nayapul en we hobbelen en hotsen in anderhalf uur naar Pokhara, Batika classic hotel, gaaf! Ram en Shiva schijnen zich hier niet zo thuis te voelen dus we spreken met hen voor vanavond 5 uur af voor het beloofde biertje en hun welverdiende fooien.

Ondertussen hangen wij de toerist uit in het bruisende centrum en proberen de belevenissen van de afgelopen weken een beetje op een rijtje te krijgen...
Dat wordt nog een hele klus, zeg.
We blijven hier nog een paar dagen rondkijken, dan gaan we naar Bandipur, Bhaktapur en via Kathmandu vliegen we weer naar huis.
Geweldig dat jullie zo met ons meeleefden en zoveel leuke reacties gaven. Bedankt allemaal!
We zullen de komende dagen nog wat foto's plaatsen en zijn, als jullie hiervoor belangstelling hebben, van plan om een foto-avond te organiseren.
Het hele avontuur was voor ons een geweldige, niet te vergeten ervaring!!

Wim en Alda

PS:
Mocht je in principe belangstelling hebben voor de foto-avond, geef dat dan even door (en met hoeveel personen) via: nijkamp1958@gmail.com . We prikken dan later even een datum.

Bert en Karin Schuitert

Wat hebben jullie tot nu toe een geweldige reis gemaakt. Jullie hebben het (gewoon) geflikt zeg maar ( sorry voor mijn woordkeuze ha ha ) Nu op een andere manier van Nepal genieten. Maak er nog wat moois van.
En jullie bedankt dat wij op afstand mee mochten genieten.

Herman&Anja

Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt, en wat hebben wij heerlijk mee kunnen genieten, Alda je schrijft geweldig alsof we naast jullie liepen (🤔)
Bedankt en tot in Riessen!

Harco Slettenhaar

Heerlijk meegewandeld op afstand. Wat een fantastische belevenis dat vergeet je nooit meer! Ik zou de verhalen uitbrengen in boekvorm met de foto's. Veilige terugvlucht en we zien jullie in Nederland.

Marijke

Bedankt dat wij met jullie “mee” mochten op deze fantastische reis!!
Nu nog lekker effe genieten van het luxe leventje.
Ik kijk uit naar jullie “live” verhalen en uiteraard de foto-avond.
Nog een fijne vakantie, goede thuisvlucht en tot gauw👋

Ada en Henk

Wat een mooie verhalen hebben jullie geschreven ,we hebben er van genoten. Nog een fijne vakantie,geniet er nog even van.🙋‍♀️

Gert en Anja

Wat een geweldige reis. Prachtig mooi zoals we alles konden volgen. Nog een paar fijne dagen. Maak er wat moois van. En tot ziens.

Piet en Aliene

We hebben jullie reisverhalen gelezen. Een indrukwekkende reis in een prachtig berggebied. Jullie mochten de grootheid van de Schepper opmerken. Gelukkig zijn jullie tot hiertoe gespaard en zonder ongelukken weer in de bewoonde wereld aangekomen. Nog goede dagen en een behouden thuiskomst toegewenst!

Gerdien

Prachtige reis en wat hebben jullie veel leuke dingen meegemaakt en Alda jij moet een boek gaan schrijven je neemt een ander echt mee in jullie verhalen 👍👍👍

Bennie en Henriëtte

Wat mooi dat we met jullie mee mochten op deze reis. We hebben genoten van de verhalen en mooie foto's.
Nog even genieten en veilige terug reis.

Jenny

Nog even en dan kunnen we fijn weer samen lopen.Masr tot dan nog lekker even relaxen en veilige reis nasr huis als her zover is

Jessica

Gelukkig, we zijn er! Het was fantastisch om jullie zo te kunnen volgen. En natuurlijk zijn we bij de fotoavond. Geniet nog even en kom veilig thuis

Gerard en Truus

Relax en geniet nog lekker even na van jullie geweldige reis. We horen de verhalen wel als jullie thuis zijn. Tot gauw👋

Wim en Dirkje

Schitterend wat kan jij boeiend vertellen Alda we hebben bijna al jullie verhalen achter elkaar gelezen en echt van genoten en die prachtige foto,s super bedankt dat dit mogelijk was ,geniet nog van de laatste dagen en een goede en veilige reis terug naar ons mooie Rijssen

Andre en Ria

Wat een fantastisch avontuur hebben jullie meegemaakt! Indrukwekkend!
Wat zal de Holterberg straks saai zijn😊
Geniet nog even na van de natuur en de cultuur en tot ziens aan de Roerdomp.

Ria

Alda en Wim wat een geweldige reis, een hele ervaring een prachtig mooi land en wat hebben jullie veel gezien en van de natuur mogen genieten. Ik wens jullie een goede terug reis.

groetjes Ria

Jan en Jenny

Erg genoten van jullie reis en Alda je kunt altijd nog reisverslaggeefster worden😀
Prachtig geschreven verhalen👍
Nog fijne laatste dagen in Nepal en een veilige terugreis!

Groetjes🙋🏻‍♂️🙋🏻‍♀️

Jan en Geke

Wat een prachtige reis. Super mooie verhalen. Wat een belevenis. Wij geven ons op voor de fotoavond.

Dunja Smeets

Wat een mooi avontuur ...en welkom terug in de bewoonde wereld.
Blij dat jullie heelhuids terug zijn
En nu nog lekker nagenieten.
Wens jullie de komende dagen nog veel plezier.
Enorm genoten van jullie verhalen en denkende dat ik naar 100 mrt wederom was afgehaakt... best wel beetje gezonde jaloezie dat jullie deze uitdaging zijn aangegaan .

Tot snel en vooral goede terug reis !!

Anita Geerling

Zo leuk om op deze manier jullie te volgen

Piet en Jopie

Misschien zijn jullie al op de thuisreis, maar anders een goede reis en welkom weer in Riessen. We hebben genoten van jullie prachtige verhalen en mooie foto's. Wat een ervaring is dat voor jullie geweest. Mooi ook om foto's te zien van plekken waar wij ook geweest zijn. We zijn naar benieuwd naar jullie verdere foto's en komen zeken naar de avond die jullie gaan organiseren.